Monday 16 May 2011

Progress Diet : Nan Hadooooo...

Macam dah agak lama pulaks meninggalkan blog ni dengan sesawang lelabah (jahanam'sss tatabahasa neghh)...

Isu 1 : Diet haku dah kelaukkkk..kelauuutttt....adeh..adehh, even tak ada kenaikan setelah penurunan 2.2kg bebaru ini, dah cukup lega dah bagi aku..so, camner nak target 20kg utk tahun nieee??? huh...tak munasabah langsung target tu...

Isu 2 : Cukup sukaaaaaa....buat coklat..buat kek...haaa...inilah faktor penyumbang kepada kegagalan Isu 1 tadi..ahhahaha..

Oleh kerana, suka masak-masak dan makan-makan even bagi aku tak sedap, tak apalaa..aku masak, aku makan...tak sedap pun anak tekak aku juga yang telan...hahahha, at least tak do kono kutuk2...heheheh

Nanti later aku update gambo2 yg biasanya aku update direct terus ke facebook..heheheh

No comments: