Tuesday 7 June 2011

Ubah Template Blog....

Apalah masalah aku ni....asyik nak tuko template memanjang...Bosan rasanya asyik nengok mende yang sama..tambahan pulak aku ni rabun IT....so, tak pandailaa mike nak edit kat CSS/HTML....mike adjust from template yang dicadangkan aja...

Tapi nanti, esok lusa buka blog...punnnnnnnnnnnnnnnn tak puashati jugak nengok template tu...

Apakah masalah aku sebenonya nie....iyearrrhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dalam malas-malas aku tu, akhirnya aku berjaya juga buat Header Blog sendiri....yeyyyeyey (macam gaya upin-ipin)....alhamdulillah, kredit pada ikahoneybunny yang berjaya membuat tutorial step by step khususnya untuk mereka yang rabun IT macam aku tu....waaaa, lepas ini dah tentu aku akan kerap tukar header (ikut tahap kerajinan).

Lepas ni, target nak tukar background belakang tu...memang tak puas hati ler...ishhhhh....tak cantik macam yang lelain punya...paling mudah buat putih jerk..ahaksss....

No comments: