Wednesday 8 June 2011

MyFitnessPal

Okay, sebelum balik dan sesambil blog walking, terjumpa blog untuk kira kalori intake per day dari mypinkberrystory.. Sudah habis review dari blog ini, aku pun terus sign up (free jerkk....) untuk dapatkan progress kalori aku pulaks...hehehhehe..saja syok-syok jerk...so, apa aku dapat??

 

Jadinya, sekarang nak kira, berapa lagi kalori perlu ambil untuk makan malam pula???? 

Waaaa.....masih ada baki 737kalori aku kena ambil....maknanya, aku ni terlebih makan ker terkurang makan??? perlu ker penuhi pengambilan kalori tu sepenuhnya ??? Persoalan ini membuatkan aku perlu kena research for the information again & of course kena blog walking lagi
p/s : Aktiviti ini semakin menyeronokkan sebab dah ada hala tuju (PD50H), ada senarai semak (MyFitnessPal) & hadiah (rahsia laaa..hehehehe)

Agak-agak korang(blog ko ada orang baca ker??hahhaha) , apakah matlamat ini akan dipenuhi atau sekadar dipinggaran @ hangat-hangat najis ayam sahaja???

No comments: