Thursday 3 March 2011

Part 2 - Bina Dari Dalam Diri (Bidadari)

Jeng...jeng..jeng..

Sambungan cerita Part 1 tadi...(setelah kerja office selesai :P ) apa berlaku bila saya ikuti Program Pelangsingan DCL ?? Alhamdulillah...saya ikuti untuk seminggu sahaja..dan pada masa yang sama saya masih mengamalkan Bidadari + Nuage (utk kelihatan anggun...cheewahh..)

Untuk pengetahuan semua, saya masih meneruskan pengambilan Bidadari yang saya ambil sejak dari tahun 2004 (sejak bujang)..kenapa???

Sebab perubahan pada diri ini...dan jatuh chenta dengan rasa yang sedap...masam2 manis..gitu...kalau togok setengah botol pun tak sedar punyer (buruk melantak !!)

Mujur Bidadari dah ada 2 version..atau 2 saiz : (seperti gambar di bawah ).

i) 250 ml RM 53.00

ii) 375ml RM 77.00







Comelkan...heheh...

Tentang perubahan yang saya maksudkan adalah seperti diwar-warkan oleh testimoni2 gempak , tapi oleh kerana pada masa itu bujang..apa kesan positif yang saya dapat ialah --

i) Tidak lagi mengantuk di sebelah pagi ketika di office - more energetic

ii) Senggugut berkurangan - duduk di office yg sejuk, boleh mengganggu perjalanan haid, dan jika diamalkan berterusan, insya allah,..tiada lagi period pain...dan tidak lagi bergantung kepada Pain Killer

iii) Apa lagi erk...haa...masalah wanita masa kini, tak kira bujang atau berkahwin..adalah masa discharge..atau keputihan yang merimaskan....Insya allah, jika diamalkan Bidadari, maka tidak lagi perlu bergantung kepada pantyliner......

Kepada yang berminat untuk mendapatkan produk dan mengalami sendiri testimoni2 seperti di atas, apa kata anda rembat PROMOSI yang ditawarkan di SPAQSHOPPE






3 comments:

duniavitamintini said...

lin..
cantik ko punya backgraoun tp xleh nk bc tulisan
blog achieve tu..hihi..terkomen lak,,hahaha..
eh nk tanya arr..mmg dok minat n dok usha ni dah lama..klu menyusu ok ke?

Nor Azlina Najib said...

ni duk belek2 la nie..aku pun xnampak part tu..muakakaka...

menyusu..baby berapa bulan?

Nor Azlina Najib said...

boleh ajer kalau nak amik bidadari nieh...even menyusu..sebabnya, masa pantang aku amik bidadari ni..sebagai supplement..ok jek baby..xde panas ker ruam2 ker..